Wasco 24/7 storingsservice - Wasco

Wasco 24/7 storingsservice

Nood aan de man? Voor spoedleveringen van onderdelen is Wasco altijd bereikbaar. Je kunt 24/7 een beroep doen op onze storingsservice. Zo kun jij waar en wanneer het nodig is je klant helpen, want die wil je natuurlijk niet in de kou laten staan! 

'Zeer goede service'

‘Ik heb gebruikgemaakt van jullie storingsservice en ik ervaar het als een zeer goede service. Zo kunnen wij onze klanten ook weer een goede dienst bewijzen met het snel leveren van de juiste onderdelen’

Dave – Hulstflier

'Vlotte service en goede begeleiding'

‘De 24/7 storingsservice van Wasco is een prima service om in het weekend aan cv-onderdelen te komen. Vlotte service en goede begeleiding bij het zoeken naar onderdelen.’

Roel – Bisseling Installatietechniek

'Onze klanten zitten niet in de kou'

‘Onze klanten zijn heel erg blij dat we ze niet in de kou laten zitten en ervoor zorgen dat we ook in het weekend de benodigde onderdelen kunnen leveren. Dat kan mede dankzij jullie service!’

Diana – Feenstra

'We zijn uit de brand geholpen'

‘Wij hebben naar alle tevredenheid gebruikgemaakt van de 24/7 storingsservice via een koerier. Zowel wij als onze opdrachtgever zijn hiermee uit de brand geholpen.’

Fabian – Engie

Iedere dag van het jaar

Het hele jaar door kun jij gebruikmaken van onze 24/7 storingsservice en in het stookseizoen breiden wij deze service uit. Van 1 oktober t/m 31 maart is het, alleen in de weekenden, mogelijk om je spullen op te halen bij diverse vestigingen in Nederland. Ieder weekend zijn er andere vestigingen waar dit kan, dus informeer bij de medewerker die je aan de lijn hebt waar je moet zijn. Op deze manier kunnen wij je nog sneller helpen

Bel ons!

Kies voor zekerheid! Zet meteen het nummer van de Wasco 24/7 storingsservice in je telefoon, zodat je ons altijd kunt bellen. 
06 – 55 18 80 83

Hoe het werkt:

 

  • Heb je met spoed een onderdeel nodig? Neem contact op met de Wasco 24/7 storingsservice op 06 – 55 18 80 83. Je krijgt direct informatie over de beschikbaarheid van het onderdeel van één van onze medewerkers.
  • Om je snel te kunnen bedienen, help je ons door het artikelnummer van Wasco of de fabrikant paraat te hebben. Artikelnummers kun je vinden op onze website.
  • De benodigde onderdelen kunnen in overleg bij ons distributiecentrum in Twello worden opgehaald of, indien je dit wenst, per koerier worden verzonden. Tijdens het stookseizoen kan je ook onderdelen afhalen op één van de Wasco-vestigingen. Onze medewerker informeert je over welke vestiging in jouw omgeving dienst heeft.
  • Wil je een onderdeel bij een Wasco-vestiging ophalen, dan vraagt onze storingsservice medewerker aan de vestiging om contact met je op te nemen voor verdere afspraken.
  • Wasco-vestigingen hebben van 1 oktober t/m 31 maart dienst. Afhalen kan uitsluitend in overleg op zaterdag en zondag tussen 8u en 17u. De dienstdoende Wasco-vestigingen rouleren per week. Er is echter altijd een vestiging in jouw buurt beschikbaar (feestdagen uitgezonderd).
  • Gebruik je (verplichte) ordernummers en/of projectnummers? Geef deze dan direct door aan onze storingsservice collega bij je bestelling. We kunnen deze niet achteraf toevoegen of corrigeren op de pakbon of factuur.
  • Voor het afhalen van onderdelen in Twello of buiten kantooruren op de vestigingen betaal je een toeslag van €30,- per afhandeling.
  • Eventuele kosten voor een koerier worden inzichtelijk gemaakt en aan je doorberekend.

 

Zo snel mogelijk storingen oplossen?

Naast dat wij je kunnen helpen met het oplossen van een storing door je de juiste onderdelen te bieden, kunnen we je ook helpen met het zoeken naar storingen. Met onze opleiding Gestructureerd Storing Zoeken in Ketels leer je een gestructureerde werkwijze waarmee je snel en effectief een storing lokaliseren, zodat jij deze snel op kunt lossen!

Opleiding Gestructureerd Storing Zoeken in Ketels