Wasco Versterkt - Themacampagnes - Wasco

Wasco's themacampagnes

Wasco heeft themacampagnes ontwikkeld die enerzijds samenhang vertonen en anderzijds binnen de Wasco corporate uitstraling een eigen gezicht krijgen met een specifieke boodschap. Deze thematische aanpak is de kapstok waar alle uitingen onder komen te hangen. Hierdoor krijg je samenhang en gaat alle communicatie elkaar versterken. 

Voor elk thema komt een speciale landingspagina. Dit is het platform waar kennis, diensten en producten bij elkaar komen en hapklaar worden aangeboden aan de installateur. Daar kun jij onderdeel van zijn door aansluiting te zoeken bij de thema’s. Elk thema wordt volop aangejaagd door onder meer de inzet van vakmedia, social media, en nieuwsbrieven. 

WASCO VERSTERKT    50+2 JAAR    WEBSITE    DIGITAAL    PRINT    LOKAAL    ACTIES    SAMENWERKING    CONTACT

THEMA 1: Warm wonen
november 2021 t/m januari 2022 en wordt herhaald in november 2022 t/m januari 2023
We trappen het seizoen af met één van onze specialisaties: verwarmen. Deze campagne is al gestart. Bekijk de landingspagina van dit thema. Deze landingspagina verandert steeds weer met nieuwe producten, diensten, weetjes en adviezen. Zo zit iedereen er warmpjes bij met Wasco.

THEMA 2: Gezond binnenklimaat
februari en maart 2022
Het tweede thema is een hot item: DE FRISSE BLIK (op gezond binnenklimaat). We laten hierbij diverse experts aan het woord. Zij fungeren als experts die hun frisse blik geven over het vak. Zij laten onze installateurs zien hoe je een gezond binnenklimaat realiseert.  

THEMA 3: Zomer
april, mei en juni 2022
Duurzaam verkoelen met pv-panelen in combinatie met airco’s.

THEMA 4: Voorbereiding seizoen
juli en augustus 2022
In dit thema helpen wij de installateur om klaar te zijn voor het nieuwe seizoen.

THEMA 5: Energieneutraal
september en oktober 2022
Het thema staat in het teken van duurzaamheid. Met onze kennis en producten werken we aan oplossingen om stapsgewijs naar een duurzamer huis te gaan. Het uiteindelijke doel hierbij is ‘energieneutraal’. Ook bieden we coöperaties oplossingen aan om tegen een haalbare investering hun woningbestand te kunnen verduurzamen naar een aardgasloze woning. 

 

Jouw merk verbinden aan onze thema's?

Vind je dat jouw merk naadloos aansluit bij onze thema's? Bespreek dan met jouw contactpersoon wat de mogelijkheden zijn. Enkele voorbeelden zijn het inzetten van webinars, productinfo’s of how to video’s. De thema’s worden ook doorgevoerd in ons kennismagazine Koppeling, dus bekijk ook eens de advertentiemogelijkheden. Wil je een prominente plek in de Wasco Deals? De eerste drie pagina’s en de achterpagina staan volledig in het teken van het thema. Zo zijn er vele mogelijkheden om samen krachtig naar buiten te treden.