Wasco Versterkt - Themacampagnes - Wasco

Wasco's themacampagnes

Wasco heeft vier themacampagnes ontwikkeld die enerzijds samenhang vertonen en anderzijds binnen de Wasco corporate uitstraling een eigen gezicht krijgen met een specifieke boodschap. Deze thematische aanpak is de kapstok waar alle uitingen onder komen te hangen. Hierdoor krijg je samenhang en gaat alle communicatie elkaar versterken. 

Voor elk thema komt een speciale landingspagina. Dit is het platform waar kennis, diensten en producten bij elkaar komen en hapklaar worden aangeboden aan de installateur. Daar kun jij onderdeel van zijn door aansluiting te zoeken bij de thema’s. Elk thema wordt volop aangejaagd door onder meer de inzet van vakmedia, social media, en nieuwsbrieven. 

WASCO VERSTERKT    50+1 JAAR    WEBSITE    DIGITAAL    PRINT    LOKAAL    ACTIES    SAMENWERKING    CONTACT

THEMA 1: SLIM HUIS WARM THUIS
September, oktober en november 2020
We trappen het seizoen af met één van onze specialisaties: verwarmen. Deze campagne is al gestart. Bekijk de landingspagina van dit thema. Deze landingspagina verandert steeds weer met nieuwe producten, diensten, weetjes en adviezen. Zo zit iedereen er warmpjes bij met Wasco.

THEMA 2: DE FRISSE BLIK
December 2020, januari en februari 2021
Het tweede thema is een hot item: DE FRISSE BLIK (op gezond binnenklimaat). We laten hierbij diverse experts aan het woord. Zij fungeren als experts die hun frisse blik geven over het vak. Zij laten onze installateurs zien hoe je een gezond binnenklimaat realiseert.  

THEMA 3: WATER VAN AQUALITEIT
Maart en april 2021
Het derde thema is net als gezond binnenklimaat iets waar veel aandacht voor is. Bij het thema WATER VAN AQUALITEIT gaat het over hygiëne, reinigen met water, waterbehandeling, antikalk, afvalwater, drukverhoging, legionella en waterbesparing. We delen onze kennis door middel van heldere boodschappen waarin we stelling nemen over water gerelateerde onderwerpen. 

THEMA 4: NUL OP DE METER
Mei, juni, juli en augustus 2021
Het vierde thema staat in het teken van duurzaamheid. Met onze kennis en producten werken we aan oplossingen om stapsgewijs naar een duurzamer huis te gaan. Het uiteindelijke doel hierbij is ‘nul op de meter’. Ook bieden we coöperaties oplossingen aan om tegen een haalbare investering hun woningbestand te kunnen verduurzamen naar een aardgasloze woning. 

Jouw merk verbinden aan onze thema's?

Vind je dat jouw merk naadloos aansluit bij onze thema's? Bespreek dan met jouw contactpersoon wat de mogelijkheden zijn. Enkele voorbeelden zijn het inzetten van webinars, productinfo’s of how to video’s. De thema’s worden ook doorgevoerd in ons kennismagazine Koppeling, dus bekijk ook eens de advertentiemogelijkheden. Wil je een prominente plek in de Wasco Deals? De eerste drie pagina’s en de achterpagina staan volledig in het teken van het thema. Zo zijn er vele mogelijkheden om samen krachtig naar buiten te treden.