Sociale media
Niet alleen op werkdagen, maar ook in het weekend kun je jouw doelgroep bereiken. Onze ‘fans’ zijn elke dag online. Dat maakt het mogelijk om ze ook buiten werkuren op de hoogte te stellen. Zo blijven ze altijd up to date over al het nieuws rond verschillende merken en producten.
Facebook: > 2.100 volgers (50% groei t.o.v. vorig jaar)
LinkedIn: > 6.000 volgers (50% groei t.o.v. vorig jaar)
Instagram: 0 volgers
Onze ‘fans’ zijn elke dag online
Sociale media zijn inmiddels een onderdeel van ons dagelijks leven geworden. Veel mensen kijken meerdere keren per dag op Facebook, Twitter, LinkedIn en andere platforms. Daar halen we onze informatie vandaan en zoeken we interactie. Onze klanten zijn daar niet anders in. Het is een kans om je bekendheid op te bouwen en dingen te delen met je doelgroep. Zo bereik jij potentiële klanten.
Bij Wasco is dit natuurlijk niet anders. Nieuwe producten, ontwikkelingen, instructievideo’s en meer delen wij graag met onze klanten via verschillende kanalen. Voor al deze kanalen zetten we verschillende soorten berichten in, want op ieder kanaal bevindt zich een andere doelgroep. En omdat beeld steeds belangrijker wordt, gaat Wasco de mogelijkheden van Instagram verder ontdekken en speelt video een steeds belangrijkere rol. Zo staan wij altijd in contact met onze klanten, niet alleen op werkdagen. Door jouw berichten bij ons te laten plaatsen kun jij ook buiten werkuren de klanten informeren en ze up to date houden.