Wasco nieuwsbrief
E-mail is steeds een krachtig middel om met klanten te communiceren. Met een hoog openingspercentage en een hoge loyaliteit sta je met de Wasco nieuwsbrief direct in contact met de klant.
+/- 10.000 abonnees
5x per maand een nieuwbrief
1x per maand een algemene Wasco nieuwsbrief en 1x per week een Deals nieuwsbrief
Openingspercentage van gemiddeld 45%
(Gemiddeld openingspercentage Groothandel, B2B: 32% | Bron: Nationale E-mail Benchmark 2020)
Hoge loyaliteit
<1% afmeldpercentage
Mogelijkheden in de Wasco Nieuwsbrief
Wil jij extra aandacht voor je (nieuwe) product? Dat kan met een banner of een advertorial in de nieuwsbrief. We versturen twee verschillende nieuwsbrieven:
1. Wasco Nieuws
2. Wasco Deals
Wij brengen je in contact met de klant via onze nieuwsbrief en kijken, afhankelijk van jullie wensen, waar jouw product het beste bij past. Daarmee voorzien we onze klanten regelmatig van interessante content, waar jij jouw bijdrage aan kan leveren.
Specificaties
- Formaat banner e-mailnieuwsbrief: 600 x 200 pixels.
- Aanleveren bij uw Wasco product manager.
- Aanleveren van materiaal: minimaal een week van tevoren.