Wasco versterkt – Digitaal Wasco nieuwsbrief - Wasco

Wasco nieuwsbrief

E-mail is steeds een krachtig middel om met klanten te communiceren. Met een hoog openingspercentage en een hoge loyaliteit sta je met de Wasco nieuwsbrief direct in contact met de klant.

> 10.000 abonnees

2x per maand een nieuwbrief 
1x een algemene Wasco nieuwsbrief en 1x een Deals nieuwsbrief

Openingspercentage van gemiddeld 50% 
Volgens benchmak is dit 30%

Hoge loyaliteit 
<1% afmeldpercentage

Mogelijkheden in de Wasco Nieuwsbrief

Wil jij extra aandacht voor je (nieuwe) product? Dat kan met een banner of een advertorial in de nieuwsbrief. Twee keer per maand versturen we een nieuwsbrief: de algemene nieuwsbrief en de nieuwsbrief met alle Deals. Wij brengen je in contact met de klant via onze nieuwsbrief en kijken, afhankelijk van jullie wensen,  waar jouw product het beste bij past.  Daarmee voorzien we onze klanten regelmatig van interessante content, waar jij jouw bijdrage aan kan leveren. 

Specificaties

  • Formaat banner e-mailnieuwsbrief: 600 x 200 pixels.
  • Aanleveren bij uw Wasco product manager.
  • Aanleveren van materiaal: minimaal een week van tevoren.