Wasco versterkt – Digitaal - Wasco

Digitale mogelijkheden

Jouw doelgroep zit natuurlijk ook online. Via social media, nieuwsbrieven en andere digitale mogelijkheden kom je rechtstreeks in contact met onze klanten. Het mooie aan online mogelijkheden is natuurlijk dat alles meetbaar is, dus je kunt nagaan hoe jouw berichten het doen.  

+/- 9.000 abonnees 

 > 2.500 volgers  (4% groei t.o.v. vorig jaar)

> 7.300 volgers (22% groei t.o.v. vorig jaar)

Instagram staat live! (Inmiddels hebben we >400 volgers) 

Wasco nieuwsbrief

E-mail is steeds een krachtig middel om met klanten te communiceren. Met een hoog openingspercentage en een hoge loyaliteit sta je met de Wasco nieuwsbrief direct in contact met de klant. Wij brengen je in contact met de klant via onze nieuwsbrief en kijken, afhankelijk van jullie wensen, waar jouw product het beste bij past. Daarmee voorzien we onze klanten regelmatig van interessante content, waar jij jouw bijdrage aan kan leveren.

 Openingspercentage Wasco nieuwsbrief is gemiddeld 40%
Gemiddeld openingspercentage Groothandel, B2B: 32% | Bron: Nationale E-mail Benchmark 2021

Specificaties
Wil jij extra aandacht voor je (nieuwe) product? Dat kan met een banner of een advertorial in de nieuwsbrief. 

  • Formaat banner e-mailnieuwsbrief: 600 x 200 pixels.
  • Aanleveren bij uw Wasco product manager.
  • Aanleveren van materiaal: minimaal een week van tevoren

We versturen twee verschillende nieuwsbrieven: Wasco Nieuws & Wasco Deals.

  5x per maand een nieuwbrief
1x per maand een algemene Wasco nieuwsbrief en 1x per week een Deals nieuwsbrief

Sociale media

Sociale media zijn inmiddels een onderdeel van ons dagelijks leven geworden. Veel mensen kijken meerdere keren per dag op Facebook, Twitter, LinkedIn en andere platforms. Daar halen we onze informatie vandaan en zoeken we interactie. Onze klanten zijn daar niet anders in. Het is een kans om je bekendheid op te bouwen en dingen te delen met je doelgroep. Zo bereik jij potentiële klanten.

Onze ‘fans’ zijn elke dag online

Niet alleen op werkdagen, maar ook in het weekend kun je jouw doelgroep bereiken. Onze ‘fans’ zijn elke dag online. Dat maakt het mogelijk om ze ook buiten werkuren op de hoogte te stellen. Zo blijven ze altijd up to date over al het nieuws rond jouw merk en jouw producten

Beeld steeds belangrijker
Bij Wasco is dit natuurlijk niet anders. Nieuwe producten, ontwikkelingen, instructievideo’s en meer delen wij graag met onze klanten via verschillende kanalen. Voor al deze kanalen zetten we verschillende soorten berichten in, want op ieder kanaal bevindt zich een andere doelgroep. En omdat beeld steeds belangrijker wordt, is Wasco gestart met Instagram en speelt video een steeds belangrijkere rol. Zo staan wij altijd in contact met onze klanten, niet alleen op werkdagen. Door jouw berichten bij ons te laten plaatsen kun jij ook buiten werkuren de klanten informeren en ze up to date houden.

Webinars

Wasco staat voor het delen van kennis, maar het is in deze tijd lastiger om events te organiseren. Daarom komen wij naar de klant toe! WasCollege organiseert regelmatig webinars (samen met jou) zodat de klant, waar hij maar wil, altijd op de hoogte gehouden wordt van interessante onderwerpen en producten.

Webinar organiseren
Heb jij een interessant onderwerp en/of product? Wil jij graag jouw kennis delen? Dat kan samen met een van onze opleiders. Hoe gaat dit in zijn werk? Niet iedereen vindt het prettig om live een presentatie te geven. Geen probleem. We kunnen het webinar vooraf opnemen. Op het moment van uitzenden, staan wel meerdere mensen paraat om live vragen te beantwoorden via de chat. Een webinar duurt maximaal 45 minuten.

Iedereen kan een webinar volgen op locatie naar keuze
Tijdens het webinar worden vragen direct beantwoord via de chat