(Spaar)acties
De Wasco Deals zijn de bekende acties van Wasco, maar er is nog veel meer mogelijk om aandacht te geven aan je merk. Samen kijken we naar jouw behoeften en hoe we ervoor kunnen zorgen dat we tot de beste uiting komen. Bijvoorbeeld een heerlijk Wasco ontbijt in de vestigingen. Maar ook speciale acties, zoals de Apenheul actie in samenwerking met Remeha, behoort tot de mogelijkheden.
Wasco 50+2 jaar!
Het eerste event heeft weer plaats mogen vinden. Wasco’s James Bond VIP-avond (1 oktober 2021) was een groot succes! En we feesten in 2022 nog even door en zetten graag iedereen in het zonnetje met feestelijke acties, een zonnige BBQ en de Wasco Experience.
Extra aandacht voor actieproducten
Wij kijken bij Wasco goed naar wat de beste manier van communiceren is. Daarom voeren wij op dit moment verschillende A/B testen uit, om te kijken wat het beste past onze klanten. Zo kunnen we steeds gerichter communiceren en komen we steeds dichter bij de klant.
Daarnaast staat MVO hoog op de lijst, met als doel steeds minder drukwerk. Iedereen die de deals in zijn mailbox ontvangt, krijgt de actiefolder niet meer per post toegestuurd. Iedereen die de deals wel per post ontvangt, proberen we naar digitaal te bewegen.
Advertentiemogelijkheden
- 1/1 pagina = max 6 product afbeeldingen
- 1/2 pagina = max. 3 product afbeeldingen
- 1/3 pagina = max. 2 product afbeeldingen
- Losse product afbeelding
- Balietopper
- Losse leaflet
- Keteldeals
Aanleverspecificaties
Beelden aanleveren bij media@wasco.nl. Verschijning is op de 1e van de maand. Aanleveren van materiaal: uiterlijk twee maanden van tevoren.

Wasco Extra Spaarprogramma
Doen jouw producten al mee in het Wasco Extra Spaarprogramma? Speciaal voor loyale klanten heeft Wasco een uniek spaarprogramma, waarbij ze punten sparen bij bepaalde producten.
5.000 deelnemers
Jij kunt ervoor zorgen dat ze ook met jouw producten punten sparen en op die manier bij iedere bestelling van dat product dichter bij hun gekozen spaardoel komen.
Het spaarprogramma bestaat uit een select assortiment aan producten. Alleen door deze producten te bestellen ontvangt de klant punten.
Wasco zorgt voor de communicatie
Wasco brengt regelmatig speciale acties en aanbiedingen onder de aandacht. Zo weten de klanten dat ze jouw product moeten kopen om punten te sparen. Wist je dat er vaste piekmomenten zijn dat de punten worden ingeleverd?
Geef jouw product extra aandacht en laat mensen voor die piekmomenten sparen door jouw producten te kopen.